Resumen Ecomaclet Novembre 2016

El dissabte va ser un dia especial, era la primera vegada que muntàvem parada en un mercat i va estar molt divertit. Moltíssimes gràcies als organitzadors pel seu esforç, va eixir tot genial. Va ser un goig vore a tants amics i amigues que es passaren per la plaça a vore’ns, a preguntar, a recolzar esta proposta de la gent del Barri de Benimaclet.

Molta gent s’ha fet ressó de la fira, podeu vore fotos de fabrikagrafika al Facebook d’Ecomaclet  i les d’Itziar Silvestre. Gràcies en especial a l’Anna i la Bea que varen estar en peu des de bon matí per preparar tota la parada i atenent a tota la gent que es va interessar pels nostres productes i el projecte de difusió del paisatge de Carcaixent.

Huerto San Eusebio Ecomaclet

El sábado fue un día especial, era la primera vez que montábamos parada en un mercado y fue muy divertido. Muchísimas gracias por su esfuerzo a los organizadores y toda la gente que se animó a montar parada, salió todo genial.Fue una gozada ver a tantos amigos y amigas que se pasaron por la plaza a vernos, a preguntar y a apoyar esta propuesta de la gente de Benimaclet.

Mucha gente se ha hecho eco de la fira, podéis ver algunas fotos de fabrikagrafika en el Facebook d’Ecomaclet  y otras de Itziar Silvestre. Gracias en especial a Anna y a Bea que madrugaron para preparar la parada y que estuvieron atendiendo a toda la gente que se interesó por nuestros productos y por el proyecto de difusión de los valores de la Ribera.

 

 

 

Dejar una opinión

Debe estar conectado para escribir un comentario.